Max has been a caterer for thirty years. He's organized hundreds of parties, he's even a bit over it all. Today it's a magnificent wedding, yet another one, in a seventeenth century château. This time, Pierre and Héléna are getting married. As usual, Max has coordinated everything: he's hired his brigade of waiters, cooks, and dishwashers, advised the couple on a photographer, reserved the orchestra, arranged the floral decorations, in short, all the ingredients have been brought together so that the celebration is a success... But the law of series will soon come to disturb the finely timed planning, so that each moment of happiness and emotion risks turning into a disaster or chaos. From the preparations until to dawn, we will experience the action behind the scenes of this party through the gaze of those who work and who must count on their single common quality: the sense of a party.