A small sea resort of the coast picarde, last week of August. By handing over tthe keys of an apartment for rent, Sylvain gets acquainted with two attractive young women. The ideal opportunity to go out if only for a few days in a solitary life in which women are desperately absent. Very quickly, Sylvain makes himself indispensable to his new friends. But things get complicated when the feelings and especially Gilles, a local womanizer without any scruples, come to get involved.