Bruno finally decides to settle down with his new girlfriend, Camille. But the day of the move, Mia, his ex, arrives at his place. And Bruno sleeps with her. Only, as he wants to withdraw, impossible to separate both bodies. Then begins a desperate attempt to get free before Camille arrives.