Marc Châtaigne, an intern at the Department of Norms and Standards, is sent to French Guiana to supervise the implementation of European standards at the GUYANEIGE construction site: the first indoor ski slope in the Amazon aimed at boosting tourism in French Guiana. His misadventures lead to the appointment of a teammate. Unfortunately for him, she's drop-dead gorgeous. Worse: she's no pushover.
The simple fact is that Antonin Peretjatko’s second feature is the craziest comedy of the year (and one of the best parodies of contemporary life we’ve seen in a while).
One of the most entertaining comedies of recent years, […] a hybrid film that is part fantasy, part slapstick, and ultimately political.