Michel and Franck, two handyman and schemer brothers, arrive in a town for new work on a building site and new seduction possibilities.
When Michel encounters Michèle, who entrusts them with a house to renovate, it's love at first sight. At least for him.
But that's without taking Franck into account. His penchant for mess ups and petty scams constantly endangers the brother duo.