Matteo, young man of Italian origin, came with his parents to ask Nina's family, origin from the Maghreb, for her hand. A rite of great importance tp them, that is called Rodba. Very intense moment for young people, regrettably perturbed by the unbearable presence of Nina's small sister , Aya. Because Aya has only an obsession in the life: become a film director! And this envy, she plans well to quench it, even if it means upsetting totally this day. Because what better training ground for her than to film this moment, even if it means putting it in danger!