A young couple arrives in a gas station aboard an old Ford coupé. Looking for some oil to be able to carry on, they penetrates into the shop where Roger surprises them. Roger survives here since three weeks. He is a comedian forgotten by a previous film shooting. Quickly, he exercises a kind of fascination on the young actor that is Sophie. Certainly Roger is poignant, but he practises the job that she dreams to exercise.