A woman roams in an art gallery. She stops and contemplates abstract paintings. She crosses other people, the visitors from all origins, who try to understand and look for the instructions for use in the glance for each other Do the visitors see paintings? Do they see each other? Will they know how to see themselves, listen to themselves? But maybe that paintings, see these visitors. And this living body, the art, represented symbolically by water, is going to touch them and to leave its imprint.