Daniel, manager of gas station, is a man deprived and depreciated by an unbearable woman. Up to there, he cashes and accepts his sad situation. He found a solitary and secret way of expressing this frustration: the manufacturing of presents intended for the dishonest or curious motorists of passage. The sadness of a young woman is going to be a revelation for Daniel. It finds then the strength to express too his own feelings and decides to react.