Renflorouc, a small village among thousands of other small villages. Mickey, Voltaire, and K.O are twenty-five years old. Mickey is a Walt Disney fan and the assistant of an unpleasant butcher who likes to be called Ares. Voltaire is a trainee and insignificant crook, part joint smoker, part philosopher. As for K.O, he thinks he's a boxer. Mickey, Voltaire, and K.O have decided to take things up a notch, to stop eating pasta and to set sail. This is where things get complicated. When you want something, you have to go find it.