Jacque has ten minutes to run from the hotel room where he is spending the night with a woman, to the conjugal room where there is the phone number which his wife, who has left for weekend the ountryside, asked him to urgently transmit it to her. Begins a race against the clock, with as a bonus the risk of losing woman, children and house.