At the Musée d'Orsay in Paris, a student of Fine arts is fascinated by the portrait of a young woman of the XIXth century. Indefatigably, he draws the face on his sketch book sketch. One evening, she sends him a message without ambiguity: Steal me! And it is what he will do!