When going out of a small grocer's shop, Suzette, a seventy-five-year-old grandmother, has her bag stolen by a young hooligan. Unfortunately for the young man, the old lady is not ready to be passive. And to get back her property, she decides to appeal to some friends. From then on, a merciless pursuit will be led by secret agents' network of another generation.