Fallin ': At the top of a building, two girls play a dangerous game: Heads or Tails?
The Dismissal of Douglas: Douglas, junior executive, is summoned by his superiors. These last ones have only a question in the mouth: Heads or Tails?
The Man who never loses: The incredible fate of Henry, the man who never loses in Heads or Tails.