While the rabid supporters prowl about Caplongue, which is in a state of ruin, another nightmare begins for Sam. Barricaded in the police station with other survivors, he has to face the young Cléo, his grumpy father, and Solène, who hasn’t forgotten him this time. Meanwhile, Idriss and Marco, hidden in the stadium and looking for a way to escape, are also settling a few scores along the way.