It is the night when he decided to terminate in his days when Gérard, a rich orthopedic surgeon, is going to meet Julie and Camille, two young sisters coming from nowhere who are going to pass on to him a very remote philosophy about life very different from his and to attract him into a recollection of childhood. To correct fate?