Jacques and the nasty Zander deliver a terrible fight, one to save the beautiful Juliette and the other to keep her in his dark castle. Jacques eventually gets the upper hand, Zander falls down from the ramparts of his castle. Juliette is saved and runs away with her prince charming. An end credits scrolls on the image of both the runaway of the young couple, but the movie continues.