Followingto a lack of petrol, while he tried to flee the country with a stolen car from a psychopath, Jack was beaten up by the same psychopath who had kept his daughter locked during thirty years and the existence of which he ignored before having embarked the fish of the brother of his ex-girlfriend, Alfred.