Tom, English, and Bixente, Basque, two flatmatess in bad luck, survive fom casual jobs very uncommon: one does sound effects for porn movies whereas the other one forges statuettes of the Virgin. A brand new Bollywood kitchen, a scary Indian landlord, an indecent proposal. It is going to quickly become very hot for Tom and Bixente.