One Sunday in Paris, Laura is having a tete-a-tete evening with herself. She laughs, she smokes, she floats far from her sofa. A sudden vision brings her back into reality. Taken by hallucinations, Laura finds herself facing her past. A husband and friends around a table, her human comedy has lasted long enough.