Cassandre is a restless young woman. A few weeks before her marriage, she has to mourn the first man of her life. This night, Cassandre will not find asleep. She will be haunted by her devils, from deep memories to sublimated dreams. Will she give up the most beautiful day of her life, pushed by the black storm of a unique night?