What if a man comes into a café in the middle of nowhere and can change the life of others in many ways, good or bad? This mysterious man from a far away place sets his sights on Stacy, a waitress and a stepmother of an unusual boy. One thing is for certain, for every soul that steps into the café, nothing will ever be the same.