In a near future, a new mental illness spreads across the world, provoking such a disorder of the senses that the sick are kept in isolation in a psychiatric hospital. In Brooklyn, Éric, around thirty, at night enters into a psychiatric hospital and brutally kidnaps Arnaud, one of the sick. He announces to him that he is going to take him to a school in Holande where people like him are not considered as sick.