2084. The world economic crisis, the ecological disasters and the depletion of natural resources, forced the World Organization of Nations Awareness of the Problem to adopt a contribution: at the end of each year, a country is drawn out and has to eliminate all the thirty-year-olds. Louise and Ivan, newlyweds, are invited to a luxurious reception where they will live their last New Year's Eve. Louise aspires to a last moment of freedom, at the risk of pushing Ivan into the arms of another.