It is his birthday, twenty three years old. Bastien has the blues. It is stopped to change in the apartment where he lives with his grandmother, Martine. It seems that she hides something, she goes round in circles in the small Parisian apartment. Bastien closes up, thinking about his suspicions of a letter which was sent to him in an envelope without a stamp. A letter which could open again wounds and bring back the torrents of past.