Margot and Joseph leave move awy from the city, far from everything, and renovate an old house in which they hardly settle down. One day, the earth begins trembling and time stops, congealing Joseph in his fall from the roof of the house. He remains congealed in space and time, but continues nevertheless to fall slowly towards the ground. Margot,she, does not seem to undergo this experience and continues to live, hoping that Joseph starts moving again at a normal speed.