The Wall is a blessing, Jean says — a right to life. Oscar is well aware of this. Only Gaspard, his little brother, dares doubt it. Especially since he found, in his mother’s belongings, an old photo of her by the ocean. She seemed so free. It sets off Gaspard’s imagination.