Stéphane, a former fashion photographer, lives alone with Marie, his daughter, who he keeps close beside him on their property in the suburbs. Each day, she becomes his model for long posed sessions in front of his camera. The sessions become increasingly unendurable with each passing day. When Jean, a new and inexperienced assistant, enters this dark and dangerous universe, he slowly realizes that he must rescue Marie from this toxic influence.