Simon, a psychologist in charge of recruitment within a German multinational, the SC Farb, slips gradually into madness when his sub-manager Karl Rose asks him to inquire into, and draw up the psychological portrait of, the company's general manager, Mathias Jüst. An investigation into a man's memory where the shadows of the Final Solution hover...