Bahareh, marked by deep wounds from the past, livesshut away inside an apartment in the heart of a tower block suburb. To earn a bit of money, she rents out a room to Robert, a young banking executive, who has recently arrived from the provinces. One evening, Robert introduces her to his two best friends, Cyril and Werner. Their encounter, haunted by unsaid things, takes a strange turn, revealing a deep malaise.