A small, out-of-season seaside resort. Thomas returns after a long absence. Adèle is a realtor who often falls asleep. The earth slopes toward the beach and dunes, toward the encounter with jellyfish, sheep, and ghosts. The earth slopes, like Thomas toward Adèle, and Adèle toward Thomas.