In the eighties. Madeleine films. The Pyrenees. The village where he spent his vacation. Myrtille, his little girl who sings and plays Indians. Today. Myrtille wakes up near Thomas. She tells him about her dream. Apaches. A song. Louise Brooks. Madeleine.