A twenty-year-old woman tries to give some glow and lightness to her life, which she sees as highly lacking, useless, and without the intensity she needs. She decides to give her love away. Not to the most seductive, or to the most deserving, or the most admirable. No, men like that have no need of her. She will give her love to the "first comer."