A vast prairie, a country and western gathering somewhere in eastern France. Alain is one of the mainstays of this community.
He dances with Kelly, his sixteen-year-old daughter, while his wife and their young son, Kid, watch them tenderly.
Alain then starts constantly looking for his daughter, to the detriment of the rest of his family and all that he once possessed.
A world in the throes of upheaval, where Kid is his only support. His son sacrifices his youth as he is dragged around by his father in his endless quest.