Marie is an independent prostitute, a joyful member of the sex workers union, and a single mother. When her son, who's passionate about cooking, gets kicked out of school, she enrols him in a top French cookery program. But her contagious optimism isn't enough to pay the fees and sacrifices must be made. Will she succeed?