Robinson and Theresa form a couple in crisis, who are reclused in the countryside with their two children, preparing for the collapse of the thermo-industrial civilization. The lack of desire and future perspectives make their lives impossible until they find a strange mushroom in the forest, whose aphrodisiac properties lead them to reconnect to each other. Unfortunatly, soon they cannot live without it.