Two years after her departure, Lise is back in the family home. But the reunion with her father will soon be disturbed by a strange presence.
In the middle of the forest, in this house haunted by a drama, it's up to you to reveal the secrets of the past.
Ordesa is an interactive film of a new kind, a thrilling behind closed-door experience between fantasy film and video game.