During the 2005 French riots, four young students from the banlieu on the outskirts of Paris hear about an old urban legend: that of Paupaul, the rapist of the woods, who would attack young people from poor neighborhoods to keep them away from rich ones. As the All Saints' Day vacations loom, they set themselves a challenge: to go through the woods to check out the existence of the legend.