While their game of tennis first looked as uninteresting and boring as usual, Pierrick and Alexis, two thirty years old men whom you wouldn’t call athletes, suddenly find themselves incredibly gifted players. As their final rally seems to last forever, they cannot leave the court, preventing other players from playing.