The Lost and Found Balls Office helps men who are feeling emasculated to restore their lost virility, using every possible means. To meet the increase in demand, the company hires Judith, a woman in her early thirties. On her first day, Laura, the Office's loyal manager for the past four years, explains the working methods at this agency that is not quite like any other...