Angry Anonymous was set up in order to help people with extreme anger issues. The meeting, led by a militant Catholic, brings together seven participants, willing or not, from different backgrounds. They all try, as best they can, to submit to the exercises proposed. The outcome of the meeting proves to be more complicated than planned.