André is a trendy, young Parisian. He writes a food blog and shares an apartment with Lenny, of more modest means. As André seems to constantly teach his roommate how cooking should be appreciated, Lenny decides to question everything about his life. The relationship with André weighs on him and he wants to rebond with his friend and get André's tastebuds to match with his own.