It's the apocalypse. The world has been devastated by a deadly virus, or at least this is what is supposed. Few survivors remain and the planet is now populated by zombies, or at least this is what is supposed. On the roof of a superstore, three men have survived the epidemic and the zombies, three valiant heroes who have only one goal: to get food from the store below in order to continue to survive. A relatively simple goal, but it doesn't take into account their very limited intelligence.