Swimming Pool is the story of a young woman, Rebecca, who has decided to go to the pool. We follow all the entertainments that she is capable of finding in one day, just to delay the departure from her flat towards the swimming pool. Because all the excuses are good and also because she hates the pool, but because she decided to go, these entertainments are going to become more and more funny.