To animate a birthday party where she hopes a programmator will be coming, Marie-Agnès creates an ambitious musical show: Pim-Poum the little panda.
Daniel plays Pim-Poum, Caro play the siren, Lucie plays all other roles. But unforeseen circumstances are going to encourage a game of scenic massacre between the actors, in the heart of the representation, in front of the perplexed children, and under the sadness of the director.