Upon arriving at his cousin's wedding, Damien, a young, reserved, and self-effacing man, learns that he has nowhere to stay. The situation is agonizing for him, caught as he is between a castrating mother, the wedding guests who ignore him, and the teens he's grouped with. Damien can count only on himself if he's to find a place to sleep and within this family.