Allan, Aziz, Eda, and Mehdi decide to make a film. They manage to convince other young people in their neighborhood to get involved as they're sure the film will be a hit and raise their status locally, and, who knows, maybe even earn them a place in society. Only Gwaïna, the local baroness, is not so keen on their plans.