A remote village in the countryside of the Finistère region. A man is suspected of being a carrier of the Ebola virus. He is black. His name is Maurice. His best friend, Michel, an ambulance driver, travels throughout the region with his intern, Rémi, in order to find Maurice and to control the virus.