A deserted road. Stéphane is on his way to a wedding. He is already very late when he realizes that he's forgotten the bouquet and decides to steal a funeral bouquet that he finds on a tree. Meanwhile, Stéphane's GPS loses the signal. Unable to find his bearings, he must take with him the only person he encounters on his way and who can help him: Charlotte, who has just left her funeral bouquet on the tree.