Lilith and Jérôme meet for a job interview on the tarmac of an aerodrome which Jérôme manages with great difficulty. Violent thunderstorms are announced in France, a plane is caught in a cyclone, the international space station observes. The job interview is fast transformed into abuse of power then into drinking bout. Jérome drunk, Lilith would be able to return to earth.